שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף בפינטרסט

הדרך לעצב באנר בצורה נכונה

ההכנסות ממודעות באנר רק עולות משנה לשנה ויותר מפרסמים מחפשים את הדרך לעצב באנר מנצח שיניע לפעולה ויביא הקלקות, המרות, פניות ומכירות.
בעידן השיווק הדיגיטלי – הבאנר הוא המלך! מדובר במודעת פרסום שניתן לשתול ולשלב באתרי אינטרנט, דפי נחיתה, קמפיינים במנועי חיפוש וברשתות החברתיות. הבאנר מושך את תשומת לב הגולש, מעלה את החשיפה, תורם למיתוג ומניע להקלקה.
עיצוב באנר מבוסס על אסטרטגיה שיווקית, מטרות ויעדים לפי הפרויקט. יש באנרים שתפקידם לעדכן את קהל הלקוחות על השקת קולקציה, סוף עונה, הטבות והנחות ובאנרים אחרים אמורים להוביל לדפי נחיתה לצורך איסוף פרטים על המשתמשים.
הגודל, העיצוב, האפקטים וההתאמה של הבאנר לקהל היעד ולפלטפורמה הם אלה שקובעים את ההצלחה. לפניכם מספר טיפים בדרך לבאנר אטרקטיבי ואפקטיבי:

 

באנר שעומד בפני עצמו או באנר בהמשכים?

הכל תלוי באסטרטגיה ובקונספט. ישנם באנרים מעוצבים ששומרים על זהות אחידה ומשתנים בהתאם לסוג הפלטפורמה רק בגודל בעוד בפרויקטים אחרים יהיו באנרים בווריאציות שונות שיפיצו מסרים שיווקיים שונים לפי סוג הפלטפורמה וקהל היעד.
למשל, מבצע ליוון. באתר משפחתי – הבאנר יציע חופשה משפחתית עם הילדים ביוון בעוד באתרים לזוגות הבאנרים יפיצו מסרים שקשורים לחופשה רומנטית ביוון.
אפשר ליצור גם באנרים עם מסרים המשתנים בהדרגה. למשל, באנר טיזר שמעדכן את הגולשים על מבצע עתידי, באנר עם תחילת המבצע ובאנר תזכורת לקראת סיום המבצע. באנר "היכונו למבצע חופשה ביוון", באנר "המבצע ליוון בעיצומו" ובאנר "יום אחרון למבצע חופשה ביוון".

מיתוג במקום הנכון

חשבו על מיתוג הבאנר כך שמצד אחד, הוא יתמזג בהרמוניה על רקע האתר או המקום בו הוא עתיד להיות מוטמע ומצד שני, ידגיש את המסר ויבלוט לעין שעמוסה ברעשי רקע.
מומלץ לבחור בגוונים המזוהים עם המותג ולוגו כך שהגולש ידע לזהות במה מדובר ובגוונים המתאימים גם לעונתיות, תמונה ברזולוציה גבוהה ואפקטים מעניינים שעושים הבדל כמו הנפשה, לחצן בולט שמניע ללחיצה. ניתן לעצב באנר לפי סוג ורוח האתר וכן להתאים את המידות לפי המיקום: באנר עליון, צדי, תחתון.
שימו לב לקומפוזיציה של כל האלמנטים ולטיפוגרפיה, כדי להימנע מגודש ולהבליט את המסר שיהיה קצר וברור, פונטים ברורים לקריאה גם מרחוק וצבעוניות שמתאימה לסוג המותג וקהל היעד. צבעים עזים וססגוניים לקהל צעיר, גוונים ניטרליים במראה סולידי לקהל מקצועי או מבוגר וכדומה.
על מנת להדגיש את המלל לרוב נבחר בקונטרסט בין הגוון של המלל לגוון הרקע ונגדיל את המלל החשוב ביותר – כותרת, כותרת משנה, כיתוב על גבי הלחצן.
ניתן גם לשרטט את גבולות הבאנר ולהקצות בעיצוב מעין מסגרת שתאפשר לתחום את הבאנר מיתר הכתבות ובאנרים אחרים באתר.

 

מיקוד הבאנר זה שם המשחק

באנר הוא יריעה קצרה ולכן, חשוב להתמקד בכל באנר במסר ברור, קצר וקולע. הוסיפו לבאנר את המסר החשוב ביותר – מבצע, הנחה, הרשמה מראש, הזדמנות אחרונה ואם יש הוראות פעולה (לחצו והשאירו פרטים או לחצו ועברו לרכישה) הדגישו אותן וכתבו אותן בדרך הפשוטה ביותר,
כדי שהגולשים לא יחמיצו את המטרה והמהות של הבאנר.
לרוב באנרים יישאו הצעת ערך על מנת שהגולש יבחין בהם וכדי להעלות את הסיכויים שהוא אכן יבצע אינטראקציה עם הבאנרים.

ומה עם הטכניקה לעיצוב באנרים?

התאימו את הבאנר למידות האתר אך וודאו שהוא נראה טוב גם בדסקטופ וגם במובייל במיוחד אם מדובר בבאנר נגלל. כמו כן, שימו לב למען חוויית משתמש טובה לשמור על הפורמט הנכון של באנרים כמו GIF לבאנרים מונפשים וכדומה.
עיצוב באנר הוא עבודה לסטודיו מוביל למיתוג אשר יוכל לפצח עבורכם את הקונספט, לעצב ולמתג את הבאנרים הטובים ביותר על פי הצרכים והאסטרטגיה, כדי שתוכלו לככב במדיה!

 

רוצים לפרסם אצלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים קשורים

מידע כללי

הדרך לעצב באנר בצורה נכונה

ההכנסות ממודעות באנר רק עולות משנה לשנה ויותר מפרסמים מחפשים את הדרך לעצב באנר מנצח שיניע לפעולה ויביא הקלקות, המרות, פניות ומכירות. בעידן השיווק הדיגיטלי

קרא עוד »